Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Linus Henriksson - 3 augusti 2018 10:43

 

Hej allihopa!


Jag är mycket intresserad av träning i alla dess former och tidigt varje morgon så tar jag mig en lång springtur innan jobbet. Jag och mina kompisar brukar jämt tävla mot varandra i både cykling och löpning på helgerna vilket jag tycker är extremt kul. Nu under sommarmånaderna så blir det en hel del simning också. Jag och mina kompisar har precis börjat delta i ett par triathlon tävlingar i år och det har gått väldigt bra för oss. En annan av mina kompisar ska precis börja med konditionsträning och då är det såklart en hel del frågor han har om bla. vad han ska dricka under träning.


Något som jag använder för att prestera så bra som möjligt under mina konditionspass är en sportdryck från Tailwind Nutrition. Både jag och mina kompisar har använt sportdrycken under ett par månader nu och vi är riktigt nöjda både för att vi presterar bättre och att den är god. Tailwind Nutritions sportdryckspulver blandas med vatten, är helt naturlig och kladdar inte. För de som villa en extra kick så finns det Tailwinds sportdryck med koffein.


Nu ska jag möta upp mina kompisar för en löprunda i skogen intill, det ska bli skönt med lite motion då jag suttit still sedan i onsdags.


Ha de gott allihop, vi hörs!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Linus och jag bloggar om lite allt möjligt som händer i min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards