Alla inlägg den 30 augusti 2018

Av Linus Henriksson - 30 augusti 2018 09:08


 

Hej allihopa!


Igår när jag surfade omkring lite på internet hittade jag något väldigt intressant som jag nu är väldigt sugen på att beställa. Det är nämligen unika möbler i industriell stil tillverkade med rör och vattenledningar. Möblerna har en tidlös och rustik stil vilket jag tror skulle passa bra i mitt hem där väggarna består av tegel, samt att det redan finns ett par synliga rör i taket. De möbler jag har nu passar in i mitt hem, då byggnaden och mina möbler har helt olika stilar. På Inredningsrör.se finns det häftiga möbler som klädställningar, handdukshängare, toalettpappershållare, hyllor, bord och mycket mer. Möblerna skruvas enkelt ihop utan att man ska behöva några verktyg vilket är trevligt.


En handdukshängare och en klädställning är för mig högsta prioritet just nu då den klädställning jag har är så pass vinglig att den trillar omkull minst en gång varannan dag och en handdukshängare saknar jag helt i badrummet. Det här kommer säkert att bli bra och mina vänner kommer bli imponerade då jag antar att de aldrig sett något liknande. Jag har googlat på lite bilder och exempel på industriell inredning och det ser riktigt häftigt ut.


Det var allt för den här gången och jag kommer framöver att lägga upp fler inlägg och tips här på min blogg! Ha det bra allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Linus och jag bloggar om lite allt möjligt som händer i min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards