Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av Linus Henriksson - 20 augusti 2018 09:40

 

Hej allihop!


Nu är det en ny vecka och dags för nya tag. Jag har under hela helgen vilat och tagit det lungt efter en lång vecka. Mina föräldrar ska snart flytta så om ett par veckor är det en hel del att göra. Det största problemet när de ska flytta är hur jag ska få ut deras gamla soffa som inte verkar gå att skruva isär. Hur fick dem ens in den genom dörren? Det måste ju gå på något sätt.


I fredags så anlitade jag en städfirma i Kalmar som gjorde det jättefint hemma hos mig. De hjälpte till med hemstädning i Kalmar och fönsterputs i Kalmar där jag bor. Jag är jättenöjd och funderar även på att låta dem städa kontoret då de även erbjuder kontorsstädning i Kalmar. Jag är väldigt imponerad över hur rena mina fönster blev, jag har faktiskt svårt att se dem! Städfirman heter Ungdomsstäd och städar i Kalmarområdet. Äntligen kan jag bjuda hem folk utan att behöva skämmas då mitt hus var extremt skitigt då jag inte haft tid att städa på ett par veckor. 


Nu är det dags att ta en löprunda i skogen innan jag börjar jobbet vid kl 14. Jag hoppas att ni tyckte att den här bloggen var intressant och jag kommer snart att lägga upp mer inlägg som handlar om lite allt möjligt som händer i min vardag.


Ha det bra allihop, vi hörs!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Linus och jag bloggar om lite allt möjligt som händer i min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards